Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2008 23:41 - Ехо..
Автор: reivun Категория: Други   
Прочетен: 726 Коментари: 1 Гласове:
0



Ехо..ехооо..да,ти..да ,точно ти!Може ли да те питам нещо?
Някога чувствал ли си се като в клетка?Само че - клетка с отворена вратичка.. и сякаш все пак с невидима преграда,която да ти попречи да излетиш?Чувствал ли си се някога свободен,но носещ сякаш окови..като птиче със счупени крила?.. Чувствал ли си някога пълна празнота в душата си..празнота,която сам си поискал.. и си получил без дори да разбереш кога точно..
Чувствал ли си всеки миг.. и почувствал ли си мига,в който сякаш си спрял да усещаш каквото и да е било..Изобщо - чувствал ли си някога нещо?
Аз не чувствам.Не усещам.Не изпитвам..може би ,само малко болка и малко радост на моменти.Но сама го поисках някога.Хах и да ! Случи се..постигнах го,стана..не разбрах как.Не съм полагала усилия,не съм отправяла молитви,просто..се случи.
Чувствал ли си ,че копнежа ти преди за една целувка в момента е като догаряща цигара..Чувствал ли си как се отдалечаваш от хората, с които си споделял живота си до скоро..Чувствал ли си как сега е момента , в който трябва да заплачеш,момент в който някога би ридал неудържимо..а сега не можеш.

А къде отиде всичко все пак?Къде го скрих?Къде го закопах?Да.Всичко мое,всичко на което държах,всичко за което плачех,всичко за което мечтаех,всичко за което копнеех,всичко от което изтръпвах , всичко по което изгарях,всичко по което роптаех..

" Не изчезвай... аз съм в теб,ти в мен.. не изчезвай,тихо остани..аз съм в теб,ти в мен и не може да свърши така..."

Ехоо.. къде се изгубих?Знаеш ли?..
Поне затворете вратичката на клетката.. поне да не ми е студено...


За всички вас... вие си знаете кои..


Тагове:   Ехо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - " Не изчезвай. . . аз съм в теб, ...
29.08.2008 23:54
" Не изчезвай... аз съм в теб,ти в мен.. не изчезвай,тихо остани.. "
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: reivun
Категория: Други
Прочетен: 43608
Постинги: 27
Коментари: 11
Гласове: 156
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930